WELKOM OP MIJN BLOG

30-06-2018

Heey, welkom op mijn blog! Ik ben Heleen, 13 jaar oud. Ik vind schrijven en fotograferen al heel lang super leuk om te doen, dus heb ik besloten om dit te combineren en mijn blog op te zetten.

Ik ben een blog gestart omdat ik wil vertellen over wat mij interesseert en ik dit kan doen waar en wanneer ik dat wil. Ik schrijf omdat ik het leuk vind om te doen, dus waarom zou ik dit niet met anderen delen?

Ik 2015 ben ik een YouTube kanaal begonnen, dit vond ik een tijdje heel erg leuk om te doen. Maar ik begon me steeds meer bezig te houden met fotografie en minder met video. Daarom ben ik 'gestopt' met mijn YouTube kanaal en ben ik begonnen met schrijven en fotograferen. Ik zette mijn verhalen en gedichten nergens op omdat ik ze te persoonlijk vond. Dit doe ik nog steeds (het schrijven van gedichten) maar mijn gedichten zijn vaak moeilijk te begrijpen als me niet echt goed kent, dus vandaar ook dat ik ze liever niet hier plaats.

Mijn blogposts daarentegen zijn voor veel mensen leuk om te lezen en goed te begrijpen (dat hoop ik tenminste). Als jij ze ook leuk vind, blijf dan zeker mijn blog volgen, want er komen veel leuke dingen aan!

Heleen

© 2018 heleenschrijft.webnode.nl
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin